Morr´n

God morgon.
Tova är mycket bättre idag. Idag haltar hon bara lite och hon kan lägga sig ner utan att hon grinar.

Idag ska jag träffa mamma=) Ska bli kul, men jobbigt att det bara är nån timme. Kommer grina när jag ser henne och sen när hon åker. Men det är ju snart jul då får vi ha våra nära här=)

Ska bli kul att få se lite valpar idag också. Fast det är nog inte så många kvar.

Sen är det ju typiskt, bara för att jag ska köra en massa mil idag kom det snö igår som har blivit till is på vägarna, så man får ta det lite piano idag.
Sen ska ju T med idag också, så han slutar 1 timme tidigare. Så det första blir att plocka upp honom på väg mot Arlanda

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Såg du Insider igår? Det handlade om Nätpedofiler, som är ett ämne som jag blir väldigt upprörd av. Skulle gärna höra dina åsikter om nätpedofiler.



Ha en bra dag!

2008-11-20 @ 09:26:40
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0