Och nu rasade vi

Har sovit middag nån timme. Mycket skönt.
Har fått ett väldigt tråkigt besked idag. T kommer bli varslad. Kan inte bli värre. Vi har aldrig råd att överleva på bara min lön. Finns inte en möjlighet i hela världen. Jag vill bara skrika! När det äntligen går så bra allting, varför i hela helvetet måste alltid något gå snett!!!! Hoppas att han kan hitta ett nytt jobb iaf. Men det är ju inte dom bästa tiderna för det.
Jag är så nervös och orolig att jag går sönder inombords.
Kunde inte komma mera olägligt.

Fy fan!

promenad nu och sen dusch.

Kommentarer
Postat av: maria

fan vad trist för er... hoppas att det löser sig!

2008-11-27 @ 19:02:10
URL: http://mariaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0