Ägare

I eftermiddag blir jag och T ägare av våran nya bostad. Ska på banken och göra klart affären efter jobbet.
Vi var ju dit och kikade igår, hur fint som helst. klart kommer det ju bli några projekt så att det blir i våran smak. Typ nya tapeter, nytt kök men sen är det inte så mycket annat.

Sitter uppe i Sthlm nu och intagit dagens 3dje kaffe kopp.

Sen var min chef med på tåget från Eskilstuna och hit. Och det är på tal om att jag ska få utbildas till Kamratstödjare. Vilket innebär att vid olyckstillfall, så kan jag bli utringd att stödja ombordpersonalen, om det tex vart en på körning. Blir spännande att ha en liten betydande roll på jobbet.

Min hosta vill icket ge med sig, jag har typ fått sova sittandes.
Varför mig? Nu vill jag vara frisk längre än 2 veckor innan nästa sjukdom. Inte för att jag hunnit bli frisk ännu men snart iaf. Närmare nu än nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0