Äntligen

Sitter i Uppsala och häckar nu.
Allt strul hemma igår med datorn och det är passé. Jag har skrivit ut det jag behöver här. Tacka gudarna för att man kan lita på att jobbet har det man behöver.
Åker härifrån kl 8, ett direkt tåg till sthlm det är ALLTID överfullt med charmiga resenärer som inte har någonstans att sitta. Dom är alltid lika sura och griniga. jag tycker dom kan ta ett annat tåg om det inte passar sig att stå. För det är inte direkt lite avgångar från Uppsala till Sthlm, det går några tåg i timmen så här under morgonen.

Sen en lite rast i Sthlm innan jag jobbar mig hem. slutar 11.09 idag, det tycker jag är en alldeles utmärkt tid att sluta på. Då hinner jag se Hem till Gården=) Om jag inte hinner somna innan det förstås.

Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0