Bättre?

Känns lite bättre nu. Har pratat med Hilda här uppe i Sthlm, och vi har blivit inbjudna till en 70-80 tals fest. Hoppas bara att jag får ledigt då. Skulle vara riktigt kul alltså. Tänk att få ha gräslig blå ögonskugga och ett gräsligt rosa läppstift och våfflat hår=) haha.

ska ringa imorgon och höra om ledighet. Hoppas dom inte säger nej efter det dom gjorde idag. För isf kommer jag inte ställa upp mycket om dom behöver ändra en tur någon gång eller om det skulle vara något annat.

Nä nu ska jag springa på toa och släppa ut några liter kaffa innan jag åker mot Arboga alias armhåla.

Sen mera rast u Sthlm då blir det massage stolen och att läsa boken jag fick av min käresta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0