Bra dålig?

Den här dagen har vart både bra och dålig. Jobbade i morse, har sovit i Linköping inatt, fast jag kunde inte sova tror det blev 2 timmars sömn. Sen gick vårat tåg sönder och det blir ju alltid lite struligt då. Vi var tvungna att köra sakta fram mot Norrköping eftersom att tåget nödbromsade av sig själv. Sen var det en på ett annat tåg (personal) som skrek åt mig och var riktigt otrevlig. Förstår resenåären som skriver skit om SJ när det finns sådana som han i personalen. För övrigt ska jag skicka in en rapport om det snart.
Kom hem i rätt tid iaf och då däckade jag på soffan och har väl sovit ca 4-5 timmar. Skönt

Sen kollade jag min mejl på vårat intranät (SJ mejl) och såg att jag fått ledigt under julen=) Fan vad glad jag blev då=) Sen har jag även fått ledigt en onushelg så att säga. Ska iväg med Hilda och ett gäng till Strängnär på 70-80tals fest, så då får man spöka ut sig lite. Blir nog grymt roligt.

Sen har jag fått ont i halsen igen, är måttligt less på att vara lite helv krasslig från och till hela tiden.

Nä nu blir det rapport sen en dusch läänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0