Cashmere

jaha då har man ca 5 timmar kvar av denna arbetsdag. har hållit på i 4.5 timme.nu.. Suck
Imorse när jag kom till jobbet och kollade mitt skåp hade jag fått en fin fin present. En rosa cashmere halsduk av Malin=) Gissa om jag blev lycklig. Jag kommer alltid att ha den på mig. Det går inte att beskriva känslan av hur den känns. Det är mjukare än det mjukaste jag någonsin känt på.

Igår var vi i Örebro och badade med Johanna o Thomas och det var hur kul som helst. Men jag tror att vi alla var lika blåslagna när vi kom hem. Vildforsen där var inte att leka med om jag säger så.

Nåja nu ska jag försöka göra lite nytta.

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey!just nu pågår en tävling på min blogg,var med vettja=)

2008-10-06 @ 17:57:24
URL: http://charlottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0