Home

Åhh shit nu blev jag trött. Har packat upp en massa fast jag hade bestämt att jag bara skulle slöa hela kvällen. Är ensam hemma här nu för T är på jobbet.
Skulle behöva käka nå middag men jag har ingen energi till att laga något. blir nog fil och flinor och en knäcke macka.

Tova snarkar sött nu. Vi har vart ute på en promenad, träffade en söt lite Fox terrier som Tova gillade=) Tessi hette den.
Det är helt underbart att promenera här ute det är lite bilar och lugnt och skönt. Och bara snälla hundar.
Undra som en flundra om man orkar vara vaken till T kommer hem. Många timmar kvar dit.

Lägger in nån bild. Vad tycks om den äckligt tråkiga vita garderoberna, som jag och Johanna piffade till lite grann?







Lite dåliga bilder, men vi äger ju ingen kamera utan det är mobil kameran som används...

Kommentarer
Postat av: Linda J

Snygga garderober! :-)

2008-10-27 @ 18:23:52
URL: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0