Lovely

Igår hade vi en alldeles perfekt fredag.

Kom hem och vilade efter jobbet ca 2 timmer. Sen drog jag och Johanna ut med hundarna i skogen på en låång promenad=)
Sen vidare och handlade lite mat och en massa onyttiga saker hehe.

Sen åkte jag hem och duschade hämtade sambon och hyrde film sen ut till Kvicksund där vi tillbringade eftermiddagen och kvällen.
Jag och Johanna gjorde mat, sen såg vi film och spelade Nintendi Wii. Och det bästa av allt Inte en enda droppe alkohol=)

Idag ska T iväg på hockey. Lule mot Södertälje hejja LULE!

Jag har ingen aning om vad jag själv ska göra men det löser sig nog allt.

Imorgon ska vi till Örebro och bada iaf. Ska bli grymt skoj.
Det blir Thomas *2 jag och Johanna. Hundarna får stanna hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0