Min tur?

Host host, verkar inte alls ge med dig. Jobbigt värre.
Idag ska vi försöka packa ihop en del sen ska vi och besikta lägenheten. Och sen ska jag se Ugly Betty och DH går icke att missa, då faller min värld.

Imorgon blir det tidigt jobb och sen direkt efter möte på banken. Vi har lite beslutsångest om inflyttningsdatum, men det löser sig ju alltid.

Något som hände igår var orättvist och fel, Vill inte skriva om det här. Men jävligt var det iaf.

Även igår var vi med våra goda vänner och åt på en väldigt mysig Thairestaurang.
Nåja snart slut rast och snart hemåt, ska hinna med ett litet toabesök först. Ahh längtar hem.
Längtar efter T och T.
Saknar min mamma.
Saknar många vänner hemikring.

Drömde inatt att jag födde barn. Det gjorde inte ett dugg ont. Bara ploppade ut liksom. Hoppas det är så på riktigt också.
När det nu blir min tur....?
Har alltid sagt att jag ska ha barn innan jag är 25. Det är kört kan jag meddela. Får höja ribban lite. Men innan 28 de kräver jag.

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: maria

Bengt är på äldreboeende så huset ska säljas, därför måste vi flytta. Inget som vi hade gjort annars, vi trivs väldigt bra här.

Men men sånt är livet. Den nya lgh är ju väldigt fräsch så det blir nog bra när man har kommit in med alla saker.

2008-10-21 @ 12:12:20
URL: http://mariaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0