Ny dag nya bekymmer.

Hade en hemsk dag igår. Vi var en massa med sena. Dett pga att någon kastade en sten i tåget som tåg i en ruta som gick sönder. Och det är 2a gången det händer för min del nu. Vad är oddsen för det? Och det är på samma sträcka det hänt och samma ställe. Nån som inte har ett liv och gillar att kasta sten.
Sen fick vi dela det tåget och få på en ny del. Och den delen fungerade ju inte alls, vet inte riktigt vad felet var, men bromssystemet la ner.
Fy alltså....

Börjar nu om 2 timmar så vi får väl se vad det är för idioter ute idag då?

T är borta nu ser honom ikväll igen. Det blir inte mycket att ses när jag jobbar kväll.

Ja nu flyttar vi ju alldeles snart. Ska och besikta läggan den 21a=)

Nu en cigg, borsta tänderna, sminka och klä på sig uniformen.
Sen jobbet... Sköönt att jobba med någon från oss nu iaf, det var längesen.

Kommentarer
Postat av: Linda J

Haha, ja, då ligger jag ju i lä! ;-)



Tråkigt med stenkastarna. Idioter!

2008-10-11 @ 15:51:39
URL: http://linjak.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja ullared är skit kul, dock var det nästan 9 år sen jag var där :P

2008-10-11 @ 17:03:28
URL: http://elinknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0