Tii

Skönt att ha lite sovmorgon=) Synd bara att turen jag ska åka idag är ungefär den tråkigaste i världs historien.

Såg att nästa vecka har jag den skönaste arbetsveckan i världs historien.
Ledig måndag, utbildning tisdag, åka till linköping på onsdag och sova där, hemma torsdag morgon och sen ledig fre, lör, sön där snackar vi om schysst vecka alltså.
Och lördag den 18 oktober ska vi ha firma fest. Kan nog bli skoj. Vi har ett gäng riktiga partyprissar på jobbet ( tror jag e en av dom) haha, nåja man får ju tänka på att det är med jobbet så man inte lyckas göra bort sig.

Nä nu blir det dusch och snart börja göra sig klas för jobbet. Börjar 13.30, men om jag är klar typ snart hinner jag se hem till gården i lugn och ro=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0