Boring

Usch vad tråkigt jag har... Ingen från ET här. Hilda och Petra var här en stund men sen åkte dom igen. Så bästa sättet att fördriva lite tid på är vid datorn.

Thomas fick sålt sin Cross idag. Fy satan så skönt. Lite pengar som trillar in då iaf.
Sen ska vi ta itu med alla annonser som ska göras.

Nu är det 1 h och 40 min kvar innan jag åker ett till varv på Uppsala.

Längtar till imorgon när jag slutar för då får jag äntligen komma hem. Fast jag ska åka buss hem imorgon, spännande hehe. Slutar samma tid som mäklaren skulle komma och fota så T är upptagen.

Och fy vad varmt det är jag är helt klibbig känns det som. Blir att duscha och tvätta fötterna sen på hotellet:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0