City Cross

Gårdagen blev helt perfekt. Vi var ju på badet och det var väldigt lite folk så det var hur skönt som helst. Sen åkte vi på Barnens Hus vi skulle bara kolla runt lite åså. Slutade med att vi bestämde oss för att köpa en helt ny barnvagn ist för en begangnad. Så nu har vi valt vilken färg vi vill ha på sitt och ligg delen. Blir en Emmaljunga City cross.-) Känns faktiskt bra. Så nu väntar vi på att kl ska bli 11 så dom öppnar och vi kan åka dit och beställa vagnen och betala handpenningen. Det hela går på 6.600 och då är det lite rabatt inräknat på det.
Sen efter det så storstädade vi hemma och möblerade om lite grann i vardagsrummet, det blev fint.
Sen åkte vi ut på Sundbyholm och gick promenad, Tova passade på att jaga lite fåglar och att ta årets första dopp utomhus..

Sen hem och vi hade tänkt se film och mysa, men då blev det att vi gick ut och käkade med Johanna och Thomas ist. Jag drog till med en 3 rätters fast det var jag ensam om.... Nåja så kan det vara.

Och även idag vaknade jag hur tidigt som helst. Kollade kl och den var 7.17 tänkte jaja men nästan halv åtta är väl bra då kan vi kliva upp nu. Thomas vaknade strax efter mig. Men sen när jag kollade lockan på TV så var den 6.20 så det var ju lite tidigare än vad jag trodde. Men lika bra att man vaknar tidigt när man ska börja jobba tidigt.....

Nu ska jag klä mig och snart ska vi åka ut....

Idag regnar det så då passar det utmärkt att ligga hemma i soffan och slappa hela dagen:-)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0