Lön trallallalla

Idag kom lönen.-) Jag jublar.... Synd bara att det mesta försvinner på räkningar.
Igår hade jag jätte svårt att somna. Låg och funderade på framtiden. Man vet vad man har men ite vad man får. Skit att man ska ha ett sånt bra jobb. Men det löser sig nog. Vi börjar med att se hur det går med en ev försäljning av bostaden. Sen ska jag nog prata med min chef om några dagar så jag kan förvarna honom lite grann på att jag nog kommer flytta upp igen. För jag har verkligen ingen lust att börja söka en hyreslägenhet här för det är så svårt att hitta. Finns bara på riktigt sunkiga områden, eller så kostar dom typ 10 i månaden lite väl saftigt alltså.

Imorse vaknade jag ca 7.15, rätt dåligt med tanke på att jag somnade sent igår och ska jobba idag. Slutar ju 00.44 så jag kommer nog jobba i sömnen sista timmarna.

T är ute och hjälper en killa från Ö-kalix att byta däck på bilen. Sen ska han och hämta ett av våra sommardäck som visade sig ha pyspunka. Sen ska han köra mig till jobbet. Usch vill inte jobba. Men jag hoppas att min chef skrivit på papprerna jag ska ha och skicka till Försäkringskassan. Skulle vara skönt om jag fick gå hem när jag ska. Men dom är väl inte så snabba med att behandla HP ansökningar av vad jag förstår.

Nu vill jag bara att allt här nere ska avslutas så vi får flytta upp. Men om 1 timme kan jag känna annorlunda, det är ganska ångest laddat med allt. Men allt blir bra och löser sig till sist får jag hoppas iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0