Lovely Lördag

Igår var en underbar dag:-) På tåget mot Uppsala fick jag sälja en biljett till Sarah Dawn Finer:-) Måste ju tillägga att jag bara älskar henne såå mycket tycker hon är bättre än dom allra flesta och mesta. Väl tillbaka i tjänstekupén och kollegan Daniel berättade jag glatt om vem som fanns på tåget. Då är det så att han älskar henne mycket mer än vad jag gör. Så han gör 2 fina lappar och drar iväg, och tillbaka kommer han med 2 st autografer hihi kände mig som 14 igen:-) På min hade hon skrivit - Emmelie! Lycka till med bebis kram Sarah Dawn Finer:-)
Sen slog Daniel på hennes låt Moving On och tårarna var överallt. Kände mig såå glad.. Haha man kan inte tro att jag är 24 snart 25 men men huvudsaken jag är glad:-)

Nu ska jag och Thomas snart åka och bada dom öppnar kl 9 och vi vaknade 6.40 hmm på en lördag... Men iofs igår var det fredag och vi somnade strax efter kl 10...

Sen skulle jag vilja dräpa dom gamla arga gubbarna som bor här. Varför ska dom alltid klanka ner på oss yngre! Så otrevligt. Skulle vi ha vart otrevliga mot dom och kommit med en massa påhopp hade dom tyckt att vi är småungar som inte respekterar dom. Men av dom får man inte ett uns respekt. Dom kan inte gnälla på att vi har festat eller så för det har vi inte här. Sen plockar jag upp efter hunden. Så då gnäller dom på var vi parkerar ena bilen och på att Thomas bett om egen bastu nyckel!? Tycker inte det är någon anledning att 2 gubbar attackerar han för det. Fy fan för många äldre som tror att dom dominerar och kan styra och ställa.... Fuck you

Nää nu mot simningen och bubbel pool nice nice

Och solen skiner och vädret är strålande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0