Nere igen

Jag har haft en underbar vecka i norr... Landar i hemmet här nere med blandade känslor. Vet att vi kommer att flytta upp. Frågan är bara när? Okej jag vet att det blir inom en relativt snar framtid. Men det är ju ändå inte bara att flytta.
Avskedet hemma med pappa blev tårfyllt som vanligt. Och sen med mamma blev det också väldigt jobbigt. Fast vi inte kramades så grät jag som ett litet barn när hon gick. Klara inte av fler sådana avsked snart. Jag går sönder inombords.
Sen när mamma åkt så tar det kanske 20 min innan hon ringer. Och då har hon krockat ganska ordentligt. Var inte hennes fel men en gammal gubbes fel som bara svängt på någe vis. Då kände jag verkligen att jag vill upp ännu mer. För då känns det som om tiden med ens nära och kära betyder så mycket mer än ett jobb. För det är det som håller oss kvar här mest.
Men nå borde det gå att få ett jobb där uppe efter mammaledigheten och T lär ju också hitta något.

Han är på affären nu och handlar lite grann.... Blir bara mys sen, man är ganska trött och lite deppig över att vara tillbaka......

Kommer mera sen och lite bilder bara vi får in det på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0