Parenteserna

Föräldra gruppen igår gick bra, var ju kanske lite länge 2,5 timme och det blir man ganska seg av.
idag är det valborg och jag ska ju jobba. Är ganska bitter. Dels för att jag jobbar sen får att det såg ut som om jag är själv på sista tåget 23.20 från Sthlm. Ganska mycket fylla och bråk skulle jag tro att det blir efter vägen, så är jag ensam tänker jag typ vägra att ens finnas på tåget.

Tillbaka till igår så fick vi se förlossningsfilm, det var inte ett dugg farligt, mest snack var det och sen stor fokus på lustgasen tyckte jag nog. Sen nästa vecka skulle vi prata mer om förlossningen. Jag är då inte ett dugg rädd för den som jag känner i skrivande stund.

T har dragit till Västerås för att köpa ytterligare ett par bromsbelägg till baken av bilen. Jag orkade inte alls följa med. Är jätte trött idag, sen är jag så förbaskat snorig och nysig. Kanske för att det börjar vara en del pollen. Inte för att´jag är allergisk men det kanske kan snora till det iaf.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0