Skosug

Maten igår blev kalas bra:-) Jag åt souvas med pitabröd men Thomas var mer sugen på sen skav så vi slängde ihop det också. Sen blev det mos till det, eget mos. Mycket gott var det iaf.

Jag är ledig idag och hade tänkt mig en skön sovmorgon, strax efter att T åkt börjar hunden att hulka som besatt så det var bara att hoppa upp ur sängen och försöka få henna att sluta innan hon började spy. Tur nog så lyckades det iaf. Men då var det ju bara att klä på sig och traska ut en sväng så hon fick göra sina behov. Och sen hamnade jag vid datorn som vanligt. Men måste snart äta nå frukost. Har en sån där dag då jag är sugen på precis allt tror jag. Nåja tur att vi har en del hemma iaf. Nämnde jag det att när vi var inne i en sko affär häromdagen så blev jag sugen på att typ äta skor! Mycket märklig känsla, vi gick därifrån väldigt fort. Har hört att det är vanligt att bli sugen på blomjord. Men det är kanske vanligt att bli sugen på skor också haha

Nu en vanlig frukost haha kanske lite yoghurt

Sen måste jag köpa nya gympa skor också, har haft mina i typ 4-5 år och dom är väääldigt slitna och inte så sköna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0