V 25

Jag blir såå glad:-) Föraren ringde och sa att jag inte behöver gå ner till bangården något för han var klar där nere, fatta så skönt att slippa gå i makedammen och lättra på tåget. Nu ska jag bara komma ihåg att skriva en uppgift till föraren. Den innehåller lite info om hur många axlar på tåget som är skiv respektive block bromsade hur fort tåget får gå och hur det ska bromsas.


Igår när jag och 2 kollegor satt ute i Sthlm och åt glass så höll dom på att spela in ett avsnitt av Rent Hus, det var kul att sitta där och spionera. Fick en liten bild men vi var för långt ifrån så man ser knappt alltså.


Idag är det mitt 3dje pass på raken när jag jobbar 12 timmar känns inge vidare alls... Ahh nu kom mitt tåg bye

DH ikväll:-)

Och v 25 idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0