No baby

Hej hej
Var grymt längesen det blev nå skrivet här.
För alla nyfikna så har inte lilla bebis tittat ut ännu är nu 12 dagar över tiden och det känns ju mindre spännande. Väntan och längtan är total. Känns som om det aldrig kommer att komma någon bebis heller, jag har gett upp hoppet.
Ska iaf till läkaren på måndag så då får vi se vad som händer. hoppas jag får ut något positivt av det besöket iaf.

Dagarna nu går långsamt och det är tur att jag har min mamma här:-) Hon har vart här i nästan 2 veckor nu, hon står för bästa sällskapet och hjälpen. hon tar ut Tova på promenader under dagarna och på kvällen när det har svalnat av går vi tillsammans:-)

Vi har även haft en massa projekt här hemma som vi donat med, skönt att ha lite och göra så går tiden lite forr´tare än om man sitter ensam hemma.

men just nu vill vi allihopa att bebisen ska komma. Det är som det ända jag kan tänka på nu.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Therese

Tänker på dig gumman! Väntar spänt på nyheter... =) Saknar er!



Många kramar från oss alla! <3

2009-08-08 @ 21:40:00
URL: http://www.arcticpaws.se
Postat av: Ida

ojoj här väntar ja me spänning :)

BTW hälsa mamma din :Ö)

2009-08-09 @ 21:00:21
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejsan.. Oj en stor tjej :)

GUD grattis va kul, jo kan tro de var snopet men skönt hon äntligen kom ;)

Ta hand om er nu, o ta vara på tiden..

snozza på henne fr mej..

2009-08-11 @ 08:44:26
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0