Morning

Godmorgon alla
Idag var det faktiskt jag som väckte Lea hehe händer inte ofta. Hon somnade 20.30 för natten igår och vaknade runt 3.20 inatt och ville ha lite tisse, kanske inte så roligt att behöva vara vaken den tiden men hon somnade om efter 10 minuter typ och sen väckte jag henne 9.15 för då var hennes frukost färdig. Nu ligger hon och sover igen och jag skulle behöva göra mig klar och äta frukost ja me. Vi ska på sista föräldragruppen idag lite tråkigt är som roligt att komma ut och träffa andra mammor sådär.
15 dagar kvar till vi åker uppåt nu. Längtar sjukt mycket!

Och nu ska jag sluta hänga på tradera för nu finns det inget mer jag behöver, nu är det bara att vänta på allt man vunnit där. Har fått hem 3 saker av 11 så more to come:-)
Spännande

Kommentarer
Postat av: Linda och William

vad heter du på tradera?

2009-12-08 @ 20:02:38
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0