13 fredag

Ja igår kväll var vi och såg när Thomas brorsa spelade rinkbandy men det blev en kortis klockan var ju så mycket och det var ganska kallt.

Idag har jag vart relativt duktig har tagit itu med lite tvätt och disk. Jag har vart och handlat lite så jag kunde baka. Blev Mockarutor och jag blev imponerad av mig själv att de blev så bra.

Är ju ledig idag vilke är helt super alltså. Jobbar imorgon men skulle jobba med Madde så det är bara roligt. Vi har en skön tur också även om den slutar sent.

Jo jag har vart ute med Tova en bra stund på morgonen också.

Än så länge en riktigt bra fredag den 13:onde förutom att den där lilla plast grejen som man öppnar upp ugnen med gick sönder och att Thomas var hem en snabbis på lunchen. Alltså det var kul att han kom hem för att hämta Lypsyl?! Billigare och lättare att köpa ett på stan när han ändå jobbar där. Men han höll på att skrämma skiten ur mig för jag höll ju på med bakningen så jag märkte inget förrän han kom in i köket. Jag tog en ganska hög ton där och då men blev ju glad när jag såg att det inte var ett monster eller mördare=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0