Apelsinas

jag har sovit dåligt inatt. Det är alltså inge vidare att inte sova hemma. Somnade strax efter 21 men har vaknat flera 1000 gånger under natten.
Så när jag väl kom hem idag har jag sovit på soffan i typ 1,5 timme. Skönt har jag att säga om det.
Jag är så där galet sugen på apelsin nu. Söta ska dom vara. Skickade nyss iväg ett sms och frågade så fint om han orkade med att handla det åt mig. Svaret kom nu och det blev Ja, vilken lycka:-)
Ikväll ska vi kanske dra och se när hans brorsa har nån match men den började ganska sent så vi får se hur pigg man är då. Den började 21.30, skulle vara roligt men inte om man är dödstrött.

Min mobbe är på lagning den ska vara borta i ca 2 veckor. Hoppas det går bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0