God morgon

Hej hopp
Sitter i nattlinne och mjukisbrallor och myser på här hemma=)
Försöker komma in på SJs intranät så jag kan kolla när jag börjar idag. Tror det är 15.30 men kan lika gärna vara 1 timme tidigare.
Ska ju tyvärr sova i Sthlm inatt inge roligt alls tycker jag. Det ända bra är att jag får hotell frukost imorgon. Och att jag slutar ganska tidigt imorgon. Mera dåligt är att man jobbar bara med stockholmare.

Tova ligger här brevid och sover. Hon måste vara världens snällaste och minst krävande vovve i hela världen. Thomas är hos Danne och klipper honom. Hoppas han kommer hem snart så vi hinner ses lite innan jag ska till jobbet.

Nåja nu måste jag hacka med intranätet så jag kommer in nån jävla gång..

Och en sak till jag missar Melodifestivalen ikväll och Vasaloppet imorgon jäkla typiskt

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack tack :-) Kram

2009-02-28 @ 14:33:00
URL: http://asalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0