Hej

Jaha nu ser jag att jag inte skrev något igår...
Vi åkte till Arboga och badade lite det var mycket skönt. Sen var vi ute T skulle åka skridskor så jag och Tova följde med och passade på att vara ute lite grann det var rätt varmt och skönt igår. Sen var Johanna och Thomas hit dom är ju nyligt hemkomna från Thailand och dom såg oförskämt fräscha ut. Sj är man typ genomskinlig och mörk runt ögonen.

Idag har jag ringt BM om en ny tid eftersom jag var tvungen att avboka den gamla för att dom på jobbet är knäppisar. Dom skulle ringa upp kl 11.05 jobbigt system att man ska behöva lämna personnr till en telefon svarare nåja dom ringer ju upp iaf.
Sen har jag även ringt Tittut om ett könsultraljud men dom hade bara öppet tis-lör. Så dit får jag ringa i morgon igen då. Avskyr när det blir så. Att när man väl lyckats ta sig i kragen och ringa så svarar dom inte så man måste ringa igen och då har modet och lusten försvunnit. Men nu är det ju en rolig sak de gäller så jag hoppas det ska gå lättare då. Alla andra tråkiga samtal som behövs ringas det får Thomas ta hand om=) Han är bäst...

Och lördagen var för övrigt jätte trevlig och vi överträffade oss själva när det gäller maten för den blev riktigt super god. Allt tog nästan slut och vi hade mycket mat. Vi trodde det skulle bli jätte mycket över men icke det så det var roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0