Husa

Nu tycker jag att jag har vart super duktig har ju först jobbat 6 timmar idag sen blev jag kvar på jobbet en stund för att det bara blev så. Sen när jag kom hem bytte jag om gick med Tova och åkte och handlade. Sen när jag kom hem så slängde jag ihop en fläskpannkaka och jag har aldrig gjort det förut och den blev jätte bra så jag blev jätte nöjd.

Igår hade jag en tröttis dag jobbade från 4.45-14.10 kom hem och åt sen sov jag mellan 15-17.45 typ, sen såg vi en film och sen somnade jag typ 21 så dagen igår bestod av sovning. Idag är jag mycket piggare=) Och idag är det 2a dagen utan snus... Känns lite jobbigt men jag vet att det är ett måste. Jag tom köpte snus till Thomas när jag handlade och jag kunde låta bli att öppna den och norpa en prilla. Det kändes som ett test av svår kaliber men jag grejjade det.

Nu är det 16 dagar kvar till Ultraljudet känns som en evighet. Nästa vecka har jag värsta skit arbetsveckan jobbar kvällar och långa turer och sover borta också.. Buuhuuuu

Men jag är fortfarande inte 100% säker att det finns nå i magen förutom sånt som alltid funnits där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0