Lista

Vad gjorde du kl 08 imorse:  Låg i sängen och våldssov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt som nu vid datorn


Det sista du sa högt:
I krukan på bordet! Hittade du?

Vad har du druckit idag:
.druvjuice, pepsi max, mjölk och vatten


Vad var det senaste du åt:
lax och kokt potatis

Vad var det senaste du köpte:  hårfärg, shampoo,balsam potatis och mjölk

Vad är det för färg på din ytterdörr:. Brun


Vad är det för väder hos dig nu:
. Typ-1 småsnöar


Godaste glassmaken:
Vanilj


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
  Nää


Sover du tungt:
ja herregud ja


Drömmer du mardrömmar:
  Ibland inte så ofta


Trivs du med ditt jobb:
.Ja mitt jobb är det bästa... Tågmästare


Favoritklädsel:
. Mjukisar och en slapp t-shirt=) Inte så snyggt med väldigt användbart


Favoritlåt just nu:
. Hmm Pokerface då


Vad ser du om du tittar till höger:
En soffa med en kudde i och ett fönster

Vad gör dig glad just nu: Att jag har en semla i kylen haha


Vad ska du göra härnäst:
Äta min semla

Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu:  Mycket bättre än för 1 timme sen


Favoritgodis:
Salt lakrits just nu iaf


Kläder just nu:
Svarta mjukisar och en grön tröja


Sommarplaner: Bada i Hildas pool och föda barn


Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument:
nej


Morgon eller nattmänniska:
inget utav det


Vad är viktigast för dig: Oj det är mycket.. hälsa och lycka


Är du kittlig:
På vissa ställen


Snarkar du:
Haha nää inte jag inte. Ja har då aldrig hört nå iaf


Stjärntecken: Kräfta


Äckligaste insekten:
Spindlar och fästingar och getingar och brems och blindingar


Stökigt eller välstädat:
Välstädat


Längtar du mest efter just nu:
Min semla


Kommentarer
Postat av: Linda

Snodde den här listan... ;-)

2009-02-08 @ 14:04:04
URL: http://www.nogg.se/LinJak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0