Lite annorlunda

Reglerna är:

Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Hej mitt namn är Margaretha Jansson och bor i Värtahamnen jag är 44 år gammal och jobbar på ett militärförråd.
När jag inte jobbar så är jag ofta och tvättar bilen och är ute och joggar. Det blir ju också en hel del shopping.
Jag har inga barn ännu men har funderat på det sen jag var 16 så efter första tatueringen som blir i juli kanske det kommer 1 i efterhand=)
Just nu har jag grön/grått hår och svarta ögon till det. Och det passar ju extremt bra till all härlig jazz och blues som jag lyssnar på. Men min största idol i längden är ändå Lady Gaga

Det var lite om "mig" haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Tar den här också.... :-)

2009-02-08 @ 14:04:57
URL: http://www.nogg.se/LinJak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0