Mera ultraljud

Ja äntligen fick jag tag på Tittut så den 18 mars ska vi dit på könsultraljud=) Ska bli spännande då får vi veta om det är en flicka eller pojke=) Åh vad jag längtar dit nu. Och det bästa är att då kommer man veta om man ska köpa flick eller pojk saker i Ullared för dit åker vi den 20 mars=) Jag hade ju velat ha en tid på tittut den 19 mars för då är ju mamma här men just det datumet fanns det inga tider så typiskt.

Nåja nu måste jag börja göra mig klar för jobbet. Ska sitta jour idag och jag hoppas som vanligt att jag inte blir utringd. har en hemsk dag imorgon tycker det räcker med det. Sen på torsdag har jag också en hemsk dag. 2 st 12 timmars turer i rad. Gissa om jag kommer spy bokstavligt talat. Har upptäckt att jag kräks som mest när jag är trött och stressad. Kräktes som tusan igår och jag som trodde det hade gått över.

Nåja ny tag

hej då

Tittut finns för övrigt i Sthlm på östermalm och ett könsultraljud kostar 700 kr. Vi måste åka tunnelbana. Hujja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0