Nojsan

Jag är ledig idag liksom igår. Igår var jag , Hilda och Monica på bröllops och fest mässa, det bjöds på godis och modevisning och rabatt kuponger i olika former. Under modevisningen var det en liten flicka som sjöng, och hon sjöng så vackert så tårarna rann. Jajja lite hormon stinn kanske man är men även Hilda klämde fram nån tår.
Sen begav jag och Hilda oss till "bunkern" vilket är ett underjordiskt garage där hennes karl och vänner bygger små radiostyrda flygplan.

Sen blev det att åka hem och laga middag med hjärtgrynet och sen se sista matchen under detta handbolls VM där Frankrike blev guldgossar. Hejjade ju inte på dom precis men men.

Har även hittat en sida med barnvagnar till ett mycket bra pris så det blir nog en ny då iaf. Här får man en kombi vagn och bilstol och massa tillbehör för ca 4200 pengar. Vilket jag tycker passar alldeles ypperligt i penga väg. Är inte så sugen på att betala typ 8000 för en ny vagn och sen bilstol och annat man behöver. Det är ju grymt mycket som ska inhandlas men jag har fått ihop en bra plan på vart sakerna ska handlas för att det inte ska kosta skjortan. Internet och IKEA då sparar man lite yup 1000 lappar. För det är ju sjukt dyrt på bebis affärer. Sen är det tur att man har en mamma som gillar att shoppa till mig=) Fast nu blir det ju till bebis.

Har förresten drömt 2 nätter i rad att vi fått en pojke. Det blir nog säkert det för alla rackare tror att det är en sån i min mage. Jag är osäker på om det finns något alls, det visar sig sen på UL, men lite nojjig måste man väl få vara.

Åhh nu måste jag äta något hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0