Vaken

Mamma ringde och väckte mig för ca 30 minuter sen. Det var bra för annars sover jag så länge så jag får stressa mig till jobbet. Börjar 13.28 idag och jobbar sent, till 00.14 så det är ingen dag jag ser fram emot. Sen imorgon bitti måste jag upp typ 6.30 jag kommer ju vara helt jävla stendöd.
Längtar nu till i mars när jag kommer vara ledig hela 4 dagar i rad. Det är så jävla mycket jobb nu och jag får så jobbiga turer att det står mig upp i halsen, för jag har inte alls samma energi som jag hade förut och man börjar behöva lite sol och värme.

Nä nu måste jag ringa barnmorskan och ändra min tid jag har där eftersom dom på jobbet verkar ha lite svårt med sin planering. Jävla skit jag avskyr att ringa, hujja.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ville bara meddela att du är inte ensam om att "hata att ringa"!



Ta det lugnt, och slit inte ut dig på jobbet!

KRAM

2009-02-19 @ 21:28:47
URL: http://www.nogg.se/LinJak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0