Ah huvudvärk

Igår var jag tvungen att åka hem efter halva mitt pass, hade en fantastisk huvudvärk, så jag hoppade av tåget och drog mig hemåt. Halvvägs hem får jag tvärnita bilen och slänga mig ut för att spy. Sen väl hemma ännu mera spya och jätte huvudvärk. Skulle tro att jag fick en släng av migrän, inge trevligt alls. Under natten har jag fått kräkas och under morgon likaså. Men nu har jag fått i mig lite fil och det verkar stanna kvar.
Huvudet är jätte tungt och jag ska nu gå och vila lite mera.
Thomas är och badar men är på väg hemåt.

Men i övrigt är allt bra. Har försökt få tag i Barnmorska men det är ju lättare sagt än gjort, det är tydligen först till kvarn där. Jag blev hänvisad av en telefonsvarare att ringa nästa vardag.

Nåja tur att man har ca 28 v kvar då=) Så jag skulle tro att jag hinner. Men ändå irriterande man jobbar ju hela tiden så då har jag inte tid att ringa... Nästa vardag det måste ju vara onsdag och då jobbar jag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0