CST

Jahapp sitter nu uppe i sthlm som vanligt. Ska snart åka ett varv på Uppsala och sen ska jag åka hemåt. Är ledig ons-tors och då ska jag inte göra så mycket annat än att vila och sova=) Nice känner att jag behöver vila upp mig.

Första turen igår på egen hand som 58 för både mig och Karola gick utmärkt, men vi blev ca 30 min sen men det berodde på att ett tåg vi skulle möta krockade med en älg så det blev stopp på spåret. Jajja det hade kunnat varit värre.

Nåja nu lite frulle och ggöra en förar uppgift så han vet hur han ska bromsa tåget. Fast det hade vart nice att glida förbi Märsta och Knivsta hihi...

CST är förkortning av Stockholm på tåg språk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0