Inte igen

Idag är det lördag vi hade ju planer på middag ute och bio men det blir varken det ena eller det andra. Det går ingen film vi vill se och sen har jag en hemsk huvudvärk idag med så då känns det inge vidare att gå ut och äta om jag börjar spy en massa, som jag gjorde igår. Sitter uppe på jobbet och väntar på att få åke hemåt.
Ska och hämta upp Ramses när jag åker hem så han inte behöver vara ensam så länge själv näär hans matte och husse är på partaj. Så då får han mysa med Tova sen hela kvällen.

Har iaf köpt migrän tabletter men dom hjälpte inte nu tyvärr men det är väl för att huvudvärken hann sitta i någon timme innan jag fick i mig tabletten...

Imorgon vill jag inte ha ont i huvudet så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0