Inte redan

Jahapp då var det redan söndag=( jobba imorgon från 6-18 jobbigt värre.
Under gårdagskvällen natten och nu för middagen har vi ju haft Ramses på besök, han har vart så snäll så det har vart skönt.
Idag ska vi gå på en förmiddags bio i brist på annat. Vi ska se Vi hade iaf tur med vädret igen. Sen blir det hem och se handboll Sverige-Ungern hoppas det blir en bättre match än igår mot Frankrike. Jag tycker verkligen att det är tråkigt att se när dom spelar mot fransoserna, dom spelar en rätt oschysst och tråkig handboll. Jag gillar inte det där när dom ska jaga boll så mycket. Det blir inget flyt i spelet.

Nä nu ska jag gå och klä på mig sitter i min bästa handduk nu=) Den är bautastor och grön hehe då vet ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0