salta katten

Åh det är så skönt att vara ledig. Sitter nu och tuggar Salta katten tablettask, det fastnar som fan i tänderna. Sista asken måste åka och köpa fler snart. Jag har blivit beroende av salt lakrits numera. Förut var det choklad men det vill jag typ kräkas åt nu.

Idag ska Dennis åka hem härifrån så snart är vi tillbaka till det normala här hemma. Fast man har knappt märkt av Dennis han är så snäll. Vi åker med honom till Sthlm så han inte behöver åka själv.

Sen blir det jobb hela helgen, jobbar sent som vanligt såå surt att jag aldrig lyckas få en tidig tur. Vi kan aldrig äta middag tillsammans när jag har jobb helg. Bläää

Funderar på att åka upp till Boden i mars-april nångång ska prata med Thomas och med mamma sen måste jag ju söka semester då också. Sen skulle väl mamma kommer ner i maj, hon har smått planerat in en shoppingresa till Ullared igen.
Kan nog behövas kommer vara mycket saker som ska inhandlas=)

Nää nu måste jag dra till Willys en sväng och handla lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0