tågmästare

Så där ja nu var man klar med Tågmästar utbildning känns bra 2000 mer i lön och lite mer varierad åkning kan ju inte bli bättre=)
Ska åka hemåt kl 16.30 ska bli så skönt börjar bli ganska trött efter att ha jobbat nu i 9 timmar.

Hoppas nu att jag kommer sova bättre och att illamåendet upphör, tror det kan bero på lite inre stress och att det har vart mycket att tänka på. Inte för att jag känt mig stressad men det kanske blir så iaf.

Imorgon blir det tidig morgon igen men en betydligt kortare dag tur nog.

Jag har börjat längta till Ultraljudet nu och gud vad jag hoppa att allt ser bra ut.

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Grattis till utbildningen :)

2009-01-27 @ 21:37:12
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0