VM

Blev överförtjust igår när jag upptäckte att Handbolls VM sparkat igång=) Blev soffläge och att se matchen där Sverigeutklassade Kuba med 41-14 det var ju ingen spännande match men det är kul med utklassning också. Idag är det match 18.30 mot Syd korea blir kul att se. Match imorgon me men då jobbar jag tyvärr. Men jag kan nog kanske hinne hem och se det mesta iaf.

Jag har vart på duktig och skurat idag sen håller jag på att tvätta också. Var rätt mycket. Och sängkläder och handdukar det som är det jobbigaster att tvätta för det tar så mycket plats.

Helgen har verkligen vart riktigt lugn och skön men det känns välbehövligt efter en lång vecka.

Och i mars kommer mamma ner=) Längtar... Då blir det Ullared hihi har ju fått bonus från jobbet då också, så det blir shopping pengar.
Nu ska jag trakassera min sjuka sambo en stund hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0