Zzzz

Men jisses så trött jag är. Sitter uppe på jobbet nu och har jour. Hoppas det blir lugnt.
tror jag har fått ihop allt om ur vi gör nu i mars och april med att åka upp och att mamma åker ner=)
Har fått lite ont i halsen blää. Sen är jag hungrig. Ska gå och köpa en macka här nere på stationen. Och sen ska jag nog vila en stund.
Thomas har sökt ett nytt jobb, det ser ganska bra ut så vi håller tummarna. Det som är surt om han byter är ju det där med semster men men så kan det vara.
Han får väl iaf några dagar pappa ledigt=) Och jag kommer vara ledig hela sommaren hihi....

Nää nu macka sen vila, innan det blir fullt ös är uppe på stationen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men grattis själv! Jag hade ingen aning om att du också väntade! Vilken vecka är du i?

2009-01-08 @ 19:17:23
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej :) Tänkte bara lämna lite fotspår efter mig. O så måste jag ju säga grattis till att du ska få bebis :-)

2009-01-08 @ 19:30:14
URL: http://asalundqvist.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jajjemän, jag har bara några veckor kvar av väntandet :-) Det blir ganska tätt mellan dom, Savannah kommer bara vara 1 år o 5 mån när bebis kommer, men tänkte att det är lika att skaffa tvåan snabbt :-)

2009-01-08 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0