Kallt

Jag säger då det - Fy så jävla skönt nu när det är kallt ute igen:-) Tråkigt för er semesterfirare men skönt för oss gravidisar haha. Nu när jag vaknade var det tom kallt i sovrummet, men jag kunde ändå inte somna om. Så det lär ju bli att man sover nångång under dagen. Måste in på banken idag och sätta in pengarna från FK, så störande att man får en utbetalnings avi fast man har fått uppge kontonummer. Men det kanske kommer in på konton nästa utbetalning.

Igår var vi och köpte en bilbarnstol:-) Blev en Brio Primo med basenehet:-) Känns skönt att det är gjort nu också. Skönt med bas till så man bara kan "klicka" ur stolen, testade och det fungerade perfekt. Så nu skulle vi bara behöva ordna sängen så är det inte så mycket kvar sen. Blir att vi tar allt lite succesivt, så att man inte har en massa saker som man inte behöver ännu. För under första tiden gissar jag att det räcker bra med en vagn, bilstol och säng. Ja mina tuttar lär ju behövas också om allt går enligt planerna. Blir nog att börja packa BB väskan också snart. Och välja ut vad man ska ha med för kläder dit. Måste kolla om någon har en lista på vad som kan behöva packas i BB väskan för jag själv har rätt dålig koll. Men Familjeliv är ju det perfekta forumet för att ta reda på sånt.

Nåja det var allt så länge
Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda o william

vad heter du på famijeliv?

2009-07-07 @ 20:13:57
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

familjeliv såklart menade jag:)

2009-07-07 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0