Trötter

Jag har en riktigt tröttis dag idag. Har iaf fått på en tvättmaskin så lite nytta blir gjort.
Igår bakade jag och gjorde en massa matlådor till Thomas, det blev souvasskav och hemmagjort potatismos. Känns skönt att det finns hemma om jag helt skulle tappa alla krafter denna vecka.
I helgen hade dom möhippa för Hilda, jag orkade tyvärr inte vara med sen kostade det lite för mycket för budgeten också. Vi har ju fått köpa en del saker nu. Men nu är det bara lite smått kvar som blöjor och bindor och ja vad man nu mer behöver.

Igår var Johanna och Thomas förbi och hälsade på. Mycket trevligt och kul att få umgås lite grann. Längtar till dom flyttar och kommer bo ett stenkast härifrån:-) Men det blir inte förrän september. Och då är lillan här. Nu är det 14 dagar kvar till BF, och imorgon ska jag till min BM, blir nog sista gången hos henne för sen går hon i pension:-( hade velat ha henne hela graviditeten men men jag kan ju inte direkt skjuta upp hennes pension. Men blir som konstigt att träffa någon ny så här i slutet för hon har ju vart med mig på hela resan och jag är väldigt trygg med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0