Yesterday

Vilken underbar dag det blev igår. Blev ju glatt överraskad av morbror Stefan och hans Kicki och hennes dotter Linnea:-) Dom hade minsann vägarna förbi, lämpligt på min födelsedag:-) Så dom kom hit och fikade tårta, sen gjorde Stefan middag och jag hjälpte till litegrann. Och det bästa var att dom stannande under natten:-) Så vi fick trevligt sällskap hela gårdagskvällen och nu på morgonen:-) Linnea sov inne i soffan och Stefan och Kicki sov ute i husvagnen som blev uppställd på andra sidan vägen på en stoor gräsplätt.
Sen var ju även Johanna och Thomas här igår och smarrade lite tårta, jag fick blommor och ett par super söta små underbyxor med volanger:-) Fast dom är det nog tänkt att lillan ska ha för det var då inte min storlek haha. Det ända som hade kunnat bli bättre igår hade varit om mamma var här också, men hennes knasiga bror räcker gott och väl för dom är så lika så det var nästan som att umgås med mamma.

Och nu verkar det som att värmen är på G tillbaka... Suck

Nog om allt vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0