1 week

Herregud vad jag sover länge numera. Snittar väl 10 timmar i sömn per natt. Nåja lika bra det, då blir inte dagarna så långa hehe.
Och vad jag längtar till vi ska åka upp nu, inte ens 1 vecka kvar. Sen till helgen blir det att städa upp hemmet så det är riktigt fräscht när man kommer tillbaka igen, är så trist att behöva börja städa när man kommer hem och har vart borta.
Tänkte fortsätta tvätta men det är ganska fullt på klädtorken så jag får väl se om allt hunnit torka till senare idag. Annars kom jag just på att jag har en extra ställning som det rymms mycket på:-)
Sen till helgen ska vi även på dop. Så jävla trist men men. Vi ska då inte döpa vårat barn iaf. Dels för att ingen av oss är troende och för att jag inte vill stå och lova en massa i kyrkan som jag absolut inte kommer att hålla. Sen kan vi inte skylla på tradition för jag är inte döpt heller. Man kanske har en liten namncermoni hemma ist och bjuder på nå, men dop går fet bort!

Och Thomas var jätte nöjd med vagnen han höll på att prova den nere i hallen igår när han kom hem och var helt lyrisk haha, roligt för det känns inte som om det är en sån macho grej med vagnen. Idag är det v 34 iaf och tiden närmar sig. Får se när det blir att inhandla dom sista sakerna, skulle behöva få in lite på konto först för fy tusan vad pengar det går åt ibland. Dels att det dyker upp en massa saker man inte räknat med och sen är det dyrt att leva helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0