Dagens att göra

Besöket hos min urgulliga barnmorska gick jätte bra:-) Jag har bara gått upp 4.5 kg och är i v 33 imorgon, så jag hoppas att det inte blir så mycket mera. behöver ju inga extra kilon precis hoho... Hjärtljudet var på 154 och allt annat såg bra ut.
Har känt nu senaste dagarna att jag har börjat få lite foglossning, men än så länge känns det okej och jag hoppas att det inte blir värre. Känns mest när man är ute och promenerar så det är bara att gå lugnt. Har ju en del sammandragningar också. Men jag ska inte klaga det går bra iaf och jag mår bra.

Efter besöket där åkte jag och handlade. Var så snäll att Thomas fick nya rakblad och nytt shampoo sen fick han även sånt där raklödder som ska fyllas i rakapparaten. Och sånt där är fan dyrt. Så antinegn får han ge mig pengar eller så får han massera mina fötter några timmar.

Snart blir det lite Hem till gården i soffan och med fläkten på max:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0