Hej hopp

Har verkligen varit riktigt dålig på att uppdatera här.
Dom drygt 2 veckorna i Boden var helt underbara. Och bäst på slutet när mamma köpte en pool som jag kunde lika och svalka mig i:-)
Nu tillbaka nere i E-tuna är det grisigt varmt och det går knappt att sova.

Har vart till BM idag och det gick bra, hon har nu vänt sig men är inte riktigt fixerad ännu men det kommer väl. Jag har inte bråttom att få ut henne ännu iaf.
Nu börjar jag vara hungrig, men matlusten är ju inte så stor när det är så varmt så man nästan dör, har fått i mig yoghurt och vattenmelon idag. Men nu skulle jag behöva nå lite mera matigt. Ska gå och gräva i kylen:-)

och igår firade jag och Thomas 2 år, det blev en mysig picknick ute i Sundbyholm vid vattnet:-) Synd bara att det var en stor äcklig spindel som kröp på mitt ben som gjorde att jag ville åka hem igen, hehe man är lite fjantig men jag hatar spindlar. Och när jag fick syn på den kickade jag till som attans och min sko flög i Thomas panna....

Nää mat var det nu och sen soff läge, måste upp med fötterna innan dom exploderar av all vätska som samlas när man sitter...




En tjockis i poolen:-)



Poolskötaren



Vi 2 <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till er båda på eran 2 års dag :)

2009-06-29 @ 19:27:24
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0