Vagnen=check:-)

Jao då har jag vart och hämtat våran barnvagn:-) Och den var finare än vad jag kom ihåg sen var det kul att se färgen också. Även om liggdelen bara var svart och beige och sitten svart och silver typ:-)
Den var hur lätt som helst att fälla ihop och lyfta in i bilen, är glad att vi valde en lätt vagn. Ens ICA kassar brukar nog väga mer än vagnen:-) Nu skulle jag egentligen vilja ut och provköra den men det får ju vänta några veckor till. Eller Tova kanske skulle filla att åka haha.

Sen nu håller jag på att tvätta upp bebis kläder och filtar å sånt. Är lite kul att hålla på att dona.
Men kan säga att jag är glad att jag inte gjort sånt tidigare för det är rätt skönt att ha lite att göra hemma. Annars blir det lätt att man fastnar framför datorn eller TVen.
Så jag är nöjd med dagen sen är det så skönt när jag får ha bilen igen:-) Var på ÖB imorse och köpte tvättmedel och lite sånt. Och nu på EM hämtat vagnen och köpt läppstift åt mamma på LIDL, hon köpte sist hon var här och det var ju tydligen jätte bra och helt rätt färg och billigt så jag köpte 4 st åt henne så då blir hon glad när vi kommer upp:-)

Men nu kom jag på vad jag glömt att köpa och det är inslgningspapper till hennes present. Nåja får ta det sen. Och eftersom den är ganska så stor så blir den svår att gömma för henne.

Nu ska jag spela lite betapet och King innan sambon kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0