Apoteket

kl 9.30 öppnar apoteket och då ska jag stå där och hänga på dörren och vara först in. Är i stort behov av ett nässpray, har bara nå skit koksaltlösningsspray hemma och det fungerar långt ifrån lika bra som ett vanligt. men eftersom jag har ständig nästäppa nu pga graviditeten så är ju det bättre. Men nu när jag är väldigt förkyld så hjälper det inte ett dugg.
Jag har fått peta in papper i näsan hela natten. Snoret har runnit men samtidigt vart för tjockt för att kunna snytas ut.
Blir hemma från jobbet imorgon också. Men sen på fredag ska jag försöka ta mig dit annars måste jag ha läkarintyg på att jag är sjuk. Och det känns ju lite jobbigt.

Nu vill jag bli frisk.

Och fan vad jag längtar till nästa vecka nu alltså. Blir mycket roligt. Könsultrat, mamma kommer ner och vi åker till Ullared:-) Vilken toppenvecka alltså. Det sämsta är att jag fått en överliggning från tis-ons i Uppsala mindre roligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0