Blandat

sitter uppe på jobbet nu. Har ju jour och det är inte en kotte här så det är ap tråkigt. Gårdagen gick då bra iaf. Skickade av min kollega 1 time tidigare så hon kunde dra på fest en snabbis:-) Jag menar jag kan ändå inte hålla på med sånt och har ingen lust heler så hon kunde gott gå hem. Sen var det döt på tåget också.

Idag vaknade jag strax innan 10 så det var bara att hoppa upp och äta frukost sen göra sig klar för jobb. men vi hann förbi Danne och JOsse en sväng för att kolla in nya familjemedlemmen. Lilla Livia och guu så söt den bebisen är. Kan inte fatta att man snart har en sån själv, Thomas höll i henne och det såg bra ut man blev nästan lite rörd. Så nu längtar man ännu mer efter våran bebis, fast samtidigt är det lite skrämmande. Nåja det löser sig sen.

jag känner mi nästan bakis idag är helt torr i munnen 9och törstig. Men t ror det kan bero på att jag har en grym nästäppa ännu och att jag kanske snarkar lite då så man blir lite uttorrkad.

Och sen så fick jag ledigt i april så då blir det att åka upp 1 vecka:-) Fast utan Thomas han får vara hemma. Men jag har ju sparat semester från i somras så det är därför jag kan vara ledig:-) Och T har ju bytt jobb så mycket nu att han har inga dagar att tillgå. Så då blir det väl att jag och Tova flyger upp det är ju ganska smidigt.

Nä nu måste jag hitta på något innan jag kollapsar av tristess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0