DH & Tittut

Tisdag idag vilket betyder DH ikväll:-) Hinner upp på hotellet och göra mig klar för natten och kanske kolla Rosings program en stund. Ska sova i Uppsala inatt och det är verkligen ingen höjdare. Sist jag sov där fick jag en så jäkla oskön säng så usch för den. Ska åka typ 1 timme tidigare till jobbet idag. För T kommer hem och hämtar mig på lunchen, då slipper vi ha 1 bil i stan under natten. För då imorgon när jag kommer hem tar jag bilen som T tagit till jobbet och kör hem och rastar Tova och kanske duschar och byter om, sen kl 14 imorgon åker vi mot Sthlm och Tittut ska bli såå spännande och jag hoppas verkligen att bebisen vill visa upp lite vad som finns för nu är vi ju så nära att få veta och vi skulle bli så besvikna om dom inte kan se könet.
Och nu sen igår har jag druckit extra mycket vatten, det är ju för att fostervattnet ska bli klarare och dom ser då bättre. Men gissa om man har fått kissa som en galning då? Jajjamen för jag dricker ganska mycket vatten annars då men nu har det blivit ca1-1,5 liter extra haha...

Nåja ni får hålla tummarna att vi får se könet imorgon så vi vet vad som ska shoppas i Ullared i helgen:-) Bara 24 sura timmar kvar nu sen börjar den roliga veckan

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, ja, PRECIS så brukade det vara på "den gamla goda" tiden! :-D



Lycka till på tittut idag! :-)

2009-03-18 @ 06:49:03
URL: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0